Busy

Denna vecka är också rätt fullspäckad. Skola hela veckan, och så har jag inbokad plåtning på söder hela fredag em/kväll med fotograf Christopher Bartis och makeupartisten Lina Friberg.

Lördag är uppbokad för plåtning med fotograferna Ove Ellemark, Ann Kykyri, två andra modeller och ett gäng makeupartister och stylister. Spännande!
Så nu kommer det nog poppa upp ett antal nya bilder här snart.

På lördag kväll ska jag också fira pappa som fyller år.
Undrar när jag ska hitta lite tid till min kära sambo..? Stackarn.
På söndag får det bli!



Oj! Insåg nyss att jag faktiskt BLOGGAT. Jag skulle ju bara lägga upp bilder här. Attans…


Kommentarer
Postat av: Ove Ellemark

Härlig helg, med mycket fota! Ska bli skoj imorgon!

2010-11-19 @ 15:16:11
URL: http://www.ellemark.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0