"Indianpaus"

"En sydamerikansk indianstam tog under sina vandringar rast varje timme, inte för att de behövde vila utan för att själen skulle hinna ikapp.
Ett tillfälle att stanna upp, samla ihop sig, reflektera över vad man just hört eller varit med om."

Jag tror alla människor skulle må bra av en indianpaus lite då och då.
Här är några bilder jag tog tillsammans med fotografen Angelica Gunnar och smyckesdesignern
Caroline Örtenblad i våras för att illustrera detta uttryck.

Fotograf: Angelica Gunnar

Smink och styling: Caroline Örtenblad


Kommentarer
Postat av: Ann

Indianpaus, tål att tänkas på :)

Gillar bilderna, speciellt no2, inte för att den ger mig en tanke på indianpauser - mest för att jag gillar hur klänningen blåser :P

2011-08-01 @ 19:11:06
URL: http://kykyri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0